Veelgestelde vragen
Het snelste antwoord op jouw vragen vind je hieronder. Mocht je er toch niet uitkomen, aarzel dan niet en neem contact met ons op!
Bestellen
Kan ik mijn bestelling als cadeau laten verpakken?
Jazeker, iedere bestelling kan gratis als cadeau verpakt worden! Selecteer hiervoor in de winkelwagen 'Is dit een cadeau?' en geef jouw wensen op.
Wat als een artikel niet op voorraad is?
Mocht je interesse hebben in een product dat niet op voorraad is, laat het ons weten door middel van een van de contact mogelijkheden.
Wij zullen u laten weten wanneer wij dit product weer kunnen leveren.
Wordt mijn bestelling duurzaam verpakt?
We streven ernaar om zo min mogelijk verpakkingsmateriaal te gebruiken en recyclen zoveel mogelijk dozen en opvulmaterialen om ruimte te besparen en ons steentje bij te dragen aan het milieu.
Lees hier meer.
Verzending
Wat is de levertijd?
Op werkdagen vòòr 16.00 uur besteld wordt dezelfde dag verzonden met PostNL, op werkdagen ontvangt u uw pakket 1 tot 2 dagen na verzending.
Overige landen:
- België: 2-3 werkdagen
- Duitsland: 2-3 werkdagen
- Engeland: 2-3 werkdagen
- Denemarken: 3-4 werkdagen
- Ierland: 2-3 werkdagen
- Zweden: 2-3 werkdagen
- Finland: 2-4 werkdagen
- Zwitserland: 2-3 werkdagen
- Oostenrijk: 2-4 werkdagen
Betaal ik de verzendkosten?
In Nederland zijn de verzendkosten gratis vanaf de €50,-. Onder dit bedrag betaal je slechts €4,95.
Overige landen
- België: €7,95 & vanaf €75,- gratis
- Duitsland €8,27 & vanaf €75,- gratis
- Engeland €17,50 & vanaf €100,- gratis
- Denemarken €14,- & vanaf €100,- gratis
- Ierland €18,- & vanaf €100,- gratis
- Zweden €19,- & vanaf €100,- gratis
- Finland €18,- & vanaf €100,- gratis
- Zwitserland €36,30 & vanaf €250,- gratis
- Oostenrijk €12,- & vanaf €100,- gratis
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Jazeker, pakketten kunnen afgehaald worden op het adres Molenstraat 18 5691 AJ in Son en Breugel. Altijd in overleg met Franka en Monique 06-51637585, zodat de pakketten klaar staan voor ophalen.
Waar is mijn bestelling?
Jouw bestelling is gemakkelijk te volgen op deze pagina. Zorg ervoor dat je jouw track & trace code bij de hand hebt.
Retourneren
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Graag je retour aanmelden per email (info@bijzondermooi.nl) of WhatsApp met bestel,- en factuurnummer, eventueel met opgaaf van reden. Vermeld in het onderwerp 'Retour artikel'.
Hoelang heb ik bedenktijd?
Ben je niet tevreden over je product? Geen probleem! Jouw tevredenheid staat bij ons voorop.
Je hebt daarom 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
Betaal ik zelf de retourkosten?
Ja, de retourkosten zijn voor degene die ervoor kiest het terug te willen sturen.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Je hebt 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
- Het product is niet gebruikt, enkel éénmalig getest en hierdoor niet beschadigd.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij je pakket hebben ontvangen, doen wij ons best de aankoopprijs zo snel mogelijk aan je terug te boeken. Dat duurt maximaal 10 dagen, maar gaat meestal veel sneller! Je krijgt de aankoopprijs terug op dezelfde manier waarop je hebt betaald.
Na tien dagen jouw geld nog niet terug? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Houd je ordernummer en het afgiftebewijs van de terugzending dan bij de hand.
Kan ik een artikel ruilen?
Wil je jouw product ruilen? Dat kan! Je kan hiervoor het retourproces volgen en een nieuwe bestelling plaatsen bij www.bijzondermooi.nl.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Wij maken het je graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien. Om te betalen op Bijzondermooi.nl kun je gebruik maken van:
✓ iDeal
✓ Creditcard
✓ PayPal
✓ Achteraf Betalen via Klarna
✓ Bankoverschrijving
✓ Google Pay
✓ Apple Pay
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Ja, je kunt achteraf betalen via Klarna, bij de afronding van de bestelling en invullen van uw n.a.w. gegevens krijgt u de optie "Achteraf betalen"